Кафедра точних наук

Кафедра точних наук

x
Холява Михайло Володимирович

учитель інформатики

Освіта: вища

Кваліфікація: І кваліфікайна категорія

Кредо: "Скажи мені - і я забуду, покажи мені - і я, може бути запамятаю. Даю мені зробити самому - і я зрозумію на все життя"

ХОВ
Хован Ірина Вікторівна

вчитель фізики та астрономії

Освіта: вища, НПУ ім. М.П. Драгоманова
Спеціальність: "Викладач фізики та астрономії"

Звання: Кандидат педагогічних наук, учитель-методист
Категорія: вища кваліфікаційна категорія
Кредо: "Можна сказати безліч слів, але багатослів`я не приведе до істинних тверджень, а істина полягає у простоті результатів"

x
Холява Михайло Володимирович

учитель інформатики

Освіта: вища

Кваліфікація: І кваліфікайна категорія

Кредо: "Скажи мені - і я забуду, покажи мені - і я, може бути запамятаю. Даю мені зробити самому - і я зрозумію на все життя"

ХОВ
Хован Ірина Вікторівна

вчитель фізики та астрономії

Освіта: вища, НПУ ім. М.П. Драгоманова
Спеціальність: "Викладач фізики та астрономії"

Звання: Кандидат педагогічних наук, учитель-методист
Категорія: вища кваліфікаційна категорія
Кредо: "Можна сказати безліч слів, але багатослів`я не приведе до істинних тверджень, а істина полягає у простоті результатів"

Кафедра іноземних мов

Кафедра іноземних мов

111
Полуектова Вiкторiя Владиславiвна

учитель англійської мови

Освіта: вища

Категорія: спеціаліст

Кредо: "Правильно навчає той, хто навчає цікаво"

блатун
Блатун Наталія Вікторівна

учитель французької мови

Освіта: вища

Категорія: І кваліфікаційна категорія

Кредо: "Робити все так, щоб потім не жалкувати за втраченим"

5
Поліщук Людмила Віталіївна

вчитель англійської мови

Освіта: вища, Житомирський державний інститут ім. І. Франка.
Категорія: спеціаліст І категорії.
Працює над проблемою - "Використання пісень як засіб стимуляції комунікативної компетенції учнів початкової школи. ”

Кредо: "Гарний лише той учитель, у якому ще не вмер учень."

deikalo
Дейкало Владислав Олександрович

вчитель англійської мови

Освіта: вища, Київський університет ім. Б. Грінченка
Категорія: ІІ кваліфікаційна категорія

Працює над проблемою - "Мотивація пізнавальної діяльності на уроках англійської мови на початковому етапі вивчення"
Кредо: "Учень - не глек, який треба наповнити, а факел, який треба запалити"

domar
Домарецька Віра Володимирівна

вчитель англійської мови

Освіта: вища, Київський міський педагогічний університет ім. Б. Грінченка
Категорія: І кваліфікаційна категорія
Працює над проблемою - "Комунікативний підхід до вивчення англ.мови"
Кредо: "Хто не йде вперед, іде назад; стану нерухомості не існує."

Єремко Ірина Олегівна
Єремко Ірина Олегівна

вчитель англійської мови

Освіта: вища, Мелітопольський ДПУ
Категорія: І кваліфікаційна категорія
Працює над проблемою - "Комунікативний підхід до вивчення англ.мови"
Кредо: "Хто не йде вперед, іде назад; стану нерухомості не існує."

Сенченко Богдана Богданівна
Сенченко Богдана Богданівна

вчитель англійської мови

Освіта: вища, Київський міський педагогічний університет ім. Б. Грінченка
Категорія: спеціаліст
Працює над проблемою - "Комунікативний підхід до вивчення англ.мови"
Кредо: "Хто не йде вперед, іде назад; стану нерухомості не існує."

shagan
Шаган Тетяна Миколаївна

вчитель німецької мови

Освіта: вища, Прикарпатський педагогічний університет ім.В.Стефаника
Категорія: спеціаліст ІІ категорії
Працює над проблемою - "Розвиток діалогічного та монологічного мовлення на середньому етапі вивчення німецької мови."
Кредо: "Учень-це не посудина,яку потрібно заповнити,а факел,який необхідно запалити."

ivanova
Іванова Людмила Володимирівна

вчитель англійської мови

Освіта: вища, Київський міський педагогічний університет ім. Б. Грінченка
Категорія: І кваліфікаційна категорія
Працює над проблемою - "Комунікативний підхід до вивчення англ.мови"
Кредо: "Хто не йде вперед, іде назад; стану нерухомості не існує."

romez
Ромець Олена Миколаївна

вчитель англійської мови

Освіта: вища, Київський міський педагогічний університет ім. Б. Грінченка
Категорія: спеціаліст ІІ категорії
Працює над проблемою - "Комунікативний підхід до вивчення англ.мови"
Кредо: "Хто не йде вперед, іде назад; стану нерухомості не існує."

didik
Дидик Богдана Богданівна

вчитель англійської мови

Освіта: вища, Тернопільський педагогічний університет ім. Гнатюка
Категорія: спеціаліст ІІ категорії
Працює над проблемою - "Формування мовленнєвої компетенції в монологічному мовленні"
Кредо: "Завжди йти в ногу з прогресом"

sirota
Сирота Наталія Валеріївна

вчитель англійської мови

Освіта: вища, Запорізький національний університет
Категорія: І кваліфікаційна категорія
Працює над проблемою - "Позакласна робота, як спосіб підвищення інтересу учнів до вивчення іноземної мови"
Кредо: "Даруючи любов та дбаючи про щастя інших, ми знаходимо своє власне"


[/vc_column_text]
111
Полуектова Вiкторiя Владиславiвна

учитель англійської мови

Освіта: вища

Категорія: спеціаліст

Кредо: "Правильно навчає той, хто навчає цікаво"

блатун
Блатун Наталія Вікторівна

учитель французької мови

Освіта: вища

Категорія: І кваліфікаційна категорія

Кредо: "Робити все так, щоб потім не жалкувати за втраченим"

5
Поліщук Людмила Віталіївна

вчитель англійської мови

Освіта: вища, Житомирський державний інститут ім. І. Франка.
Категорія: спеціаліст І категорії.
Працює над проблемою - "Використання пісень як засіб стимуляції комунікативної компетенції учнів початкової школи. ”

Кредо: "Гарний лише той учитель, у якому ще не вмер учень."

deikalo
Дейкало Владислав Олександрович

вчитель англійської мови

Освіта: вища, Київський університет ім. Б. Грінченка
Категорія: ІІ кваліфікаційна категорія

Працює над проблемою - "Мотивація пізнавальної діяльності на уроках англійської мови на початковому етапі вивчення"
Кредо: "Учень - не глек, який треба наповнити, а факел, який треба запалити"

domar
Домарецька Віра Володимирівна

вчитель англійської мови

Освіта: вища, Київський міський педагогічний університет ім. Б. Грінченка
Категорія: І кваліфікаційна категорія
Працює над проблемою - "Комунікативний підхід до вивчення англ.мови"
Кредо: "Хто не йде вперед, іде назад; стану нерухомості не існує."

Єремко Ірина Олегівна
Єремко Ірина Олегівна

вчитель англійської мови

Освіта: вища, Мелітопольський ДПУ
Категорія: І кваліфікаційна категорія
Працює над проблемою - "Комунікативний підхід до вивчення англ.мови"
Кредо: "Хто не йде вперед, іде назад; стану нерухомості не існує."

Сенченко Богдана Богданівна
Сенченко Богдана Богданівна

вчитель англійської мови

Освіта: вища, Київський міський педагогічний університет ім. Б. Грінченка
Категорія: спеціаліст
Працює над проблемою - "Комунікативний підхід до вивчення англ.мови"
Кредо: "Хто не йде вперед, іде назад; стану нерухомості не існує."

shagan
Шаган Тетяна Миколаївна

вчитель німецької мови

Освіта: вища, Прикарпатський педагогічний університет ім.В.Стефаника
Категорія: спеціаліст ІІ категорії
Працює над проблемою - "Розвиток діалогічного та монологічного мовлення на середньому етапі вивчення німецької мови."
Кредо: "Учень-це не посудина,яку потрібно заповнити,а факел,який необхідно запалити."

ivanova
Іванова Людмила Володимирівна

вчитель англійської мови

Освіта: вища, Київський міський педагогічний університет ім. Б. Грінченка
Категорія: І кваліфікаційна категорія
Працює над проблемою - "Комунікативний підхід до вивчення англ.мови"
Кредо: "Хто не йде вперед, іде назад; стану нерухомості не існує."

romez
Ромець Олена Миколаївна

вчитель англійської мови

Освіта: вища, Київський міський педагогічний університет ім. Б. Грінченка
Категорія: спеціаліст ІІ категорії
Працює над проблемою - "Комунікативний підхід до вивчення англ.мови"
Кредо: "Хто не йде вперед, іде назад; стану нерухомості не існує."

didik
Дидик Богдана Богданівна

вчитель англійської мови

Освіта: вища, Тернопільський педагогічний університет ім. Гнатюка
Категорія: спеціаліст ІІ категорії
Працює над проблемою - "Формування мовленнєвої компетенції в монологічному мовленні"
Кредо: "Завжди йти в ногу з прогресом"

sirota
Сирота Наталія Валеріївна

вчитель англійської мови

Освіта: вища, Запорізький національний університет
Категорія: І кваліфікаційна категорія
Працює над проблемою - "Позакласна робота, як спосіб підвищення інтересу учнів до вивчення іноземної мови"
Кредо: "Даруючи любов та дбаючи про щастя інших, ми знаходимо своє власне"

[/vc_column][/vc_row]