


Освіта: вища
Кваліфікація: І кваліфікайна категорія
Кредо: "Скажи мені - і я забуду, покажи мені - і я, може бути запамятаю. Даю мені зробити самому - і я зрозумію на все життя"

Освіта: вища, Кіровоградський державний педагогічний інститут ім.О.С.Пушкіна (1993 р.) за спеціальністю «Математика і фізика», Кіровоградський державний педагогічний університет ім. В.К. Винниченка (2009 р.) за спеціальністю «Інформатика та математика».
Спеціальність: учитель інформатики та математики
Категорія: Вища кваліфікаційна категорія
Звання: Відмінник освіти України, учитель-методист
Відзнаки: відзнака Міністерства освіти і науки України - нагрудний знак "Василь Сухомлинський"
Працює над проблемами: "Обєктно-орієнтоване програмування для розв'язування математичних задач", "Формування інформаційної грамотності під час навчально-пізнавального процесу"



Освіта: вища
Кваліфікація: І кваліфікайна категорія
Кредо: "Скажи мені - і я забуду, покажи мені - і я, може бути запамятаю. Даю мені зробити самому - і я зрозумію на все життя"

Освіта: вища, Кіровоградський державний педагогічний інститут ім.О.С.Пушкіна (1993 р.) за спеціальністю «Математика і фізика», Кіровоградський державний педагогічний університет ім. В.К. Винниченка (2009 р.) за спеціальністю «Інформатика та математика».
Спеціальність: учитель інформатики та математики
Категорія: Вища кваліфікаційна категорія
Звання: Відмінник освіти України, учитель-методист
Відзнаки: відзнака Міністерства освіти і науки України - нагрудний знак "Василь Сухомлинський"
Працює над проблемами: "Обєктно-орієнтоване програмування для розв'язування математичних задач", "Формування інформаційної грамотності під час навчально-пізнавального процесу"
Кафедра іноземних мов
Кафедра іноземних мов


Освіта: вища, Національний педагогічний університет ім. М. П. Драгоманова

Освіта: вища, Київський міський педагогічний університет ім. Б. Грінченка

Освіта: вища
Категорія: І кваліфікаційна категорія
Кредо: "Робити все так, щоб потім не жалкувати за втраченим"

Освіта: вища, Житомирський державний інститут ім. І. Франка.
Категорія: спеціаліст І категорії.
Працює над проблемою - "Використання пісень як засіб стимуляції комунікативної компетенції учнів початкової школи. ”
Кредо: "Гарний лише той учитель, у якому ще не вмер учень."

Освіта: вища, Київський міський педагогічний університет ім. Б. Грінченка
Категорія: І кваліфікаційна категорія
Працює над проблемою - "Комунікативний підхід до вивчення англ.мови"
Кредо: "Хто не йде вперед, іде назад; стану нерухомості не існує."

Освіта: вища, Мелітопольський державний педагогічний університет ім. Б.Хмельницького
Категорія: вища кваліфікаційна категорія

Освіта: вища, Київський міський педагогічний університет ім. Б. Грінченка
Категорія: вища кваліфікаційна категорія
Працює над проблемою - "Комунікативний підхід до вивчення англ.мови"
Кредо: "Хто не йде вперед, іде назад; стану нерухомості не існує."

Освіта: вища, Київський міський педагогічний університет ім. Б. Грінченка
Категорія: І кваліфікаційна категорія
Працює над проблемою - "Комунікативний підхід до вивчення англ.мови"
Кредо: "Хто не йде вперед, іде назад; стану нерухомості не існує."

Освіта: вища, Тернопільський педагогічний університет ім. Гнатюка
Категорія: І кваліфікаційна категорія
Працює над проблемою - "Ігрові форми роботи на уроках англійської мови як засіб формування комунікативної компетенції школярів"
Кредо: "Завжди йти в ногу з прогресом"

Освіта: вища, Запорізький національний університет
Категорія: Вища кваліфікаційна категорія
Звання: старший вчитель
Працює над проблемою - "Позакласна робота, як спосіб підвищення інтересу учнів до вивчення іноземної мови"
Кредо: "Даруючи любов та дбаючи про щастя інших, ми знаходимо своє власне"

Освіта: вища, Київський національний лінгвістичний університет
Категорія: вища кваліфікаційна категорія
Працює над проблемою - "Навчання читанню на середньому етапі вивчення англійської мови"
Кредо: "Грунтовні знання - результат спільної праці"
[/vc_column_text]


Освіта: вища, Національний педагогічний університет ім. М. П. Драгоманова

Освіта: вища, Київський міський педагогічний університет ім. Б. Грінченка

Освіта: вища
Категорія: І кваліфікаційна категорія
Кредо: "Робити все так, щоб потім не жалкувати за втраченим"

Освіта: вища, Житомирський державний інститут ім. І. Франка.
Категорія: спеціаліст І категорії.
Працює над проблемою - "Використання пісень як засіб стимуляції комунікативної компетенції учнів початкової школи. ”
Кредо: "Гарний лише той учитель, у якому ще не вмер учень."

Освіта: вища, Київський міський педагогічний університет ім. Б. Грінченка
Категорія: І кваліфікаційна категорія
Працює над проблемою - "Комунікативний підхід до вивчення англ.мови"
Кредо: "Хто не йде вперед, іде назад; стану нерухомості не існує."

Освіта: вища, Мелітопольський державний педагогічний університет ім. Б.Хмельницького
Категорія: вища кваліфікаційна категорія

Освіта: вища, Київський міський педагогічний університет ім. Б. Грінченка
Категорія: вища кваліфікаційна категорія
Працює над проблемою - "Комунікативний підхід до вивчення англ.мови"
Кредо: "Хто не йде вперед, іде назад; стану нерухомості не існує."

Освіта: вища, Київський міський педагогічний університет ім. Б. Грінченка
Категорія: І кваліфікаційна категорія
Працює над проблемою - "Комунікативний підхід до вивчення англ.мови"
Кредо: "Хто не йде вперед, іде назад; стану нерухомості не існує."

Освіта: вища, Тернопільський педагогічний університет ім. Гнатюка
Категорія: І кваліфікаційна категорія
Працює над проблемою - "Ігрові форми роботи на уроках англійської мови як засіб формування комунікативної компетенції школярів"
Кредо: "Завжди йти в ногу з прогресом"

Освіта: вища, Запорізький національний університет
Категорія: Вища кваліфікаційна категорія
Звання: старший вчитель
Працює над проблемою - "Позакласна робота, як спосіб підвищення інтересу учнів до вивчення іноземної мови"
Кредо: "Даруючи любов та дбаючи про щастя інших, ми знаходимо своє власне"

Освіта: вища, Київський національний лінгвістичний університет
Категорія: вища кваліфікаційна категорія
Працює над проблемою - "Навчання читанню на середньому етапі вивчення англійської мови"
Кредо: "Грунтовні знання - результат спільної праці"