


Освіта: вища
Кваліфікація: І кваліфікайна категорія
Кредо: "Скажи мені - і я забуду, покажи мені - і я, може бути запамятаю. Даю мені зробити самому - і я зрозумію на все життя"

Освіта: вища, НПУ ім. М.П. Драгоманова
Спеціальність: Фізика
Кваліфікація: Викладач фізики, інформатики та астрономії
Овіта: вища, Національний авіаційний університет
Спеціальність: Безпека інформаційних і комунікаційних систем
Кваліфікація: науковий співробітник (інформаційна безпека), організація інформаційної безпеки
Публікації в області дослідження:
ОСОБЛИВОСТІ НАВЧАННЯ ФІЗИКИ В ЗАКЛАДАХ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ ІІ СТУПЕНЯ
КОНЦЕПЦІЯ ЗАСТОСУВАННЯ ЕЛЕКТРОННОГО НАВЧАННЯ У ФІЗИЦІ
ВІРТУАЛІЗАЦІЯ НАВЧАННЯ З ФІЗИКИ



Освіта: вища
Кваліфікація: І кваліфікайна категорія
Кредо: "Скажи мені - і я забуду, покажи мені - і я, може бути запамятаю. Даю мені зробити самому - і я зрозумію на все життя"

Освіта: вища, НПУ ім. М.П. Драгоманова
Спеціальність: Фізика
Кваліфікація: Викладач фізики, інформатики та астрономії
Овіта: вища, Національний авіаційний університет
Спеціальність: Безпека інформаційних і комунікаційних систем
Кваліфікація: науковий співробітник (інформаційна безпека), організація інформаційної безпеки
Публікації в області дослідження:
ОСОБЛИВОСТІ НАВЧАННЯ ФІЗИКИ В ЗАКЛАДАХ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ ІІ СТУПЕНЯ
КОНЦЕПЦІЯ ЗАСТОСУВАННЯ ЕЛЕКТРОННОГО НАВЧАННЯ У ФІЗИЦІ
ВІРТУАЛІЗАЦІЯ НАВЧАННЯ З ФІЗИКИ
Кафедра іноземних мов
Кафедра іноземних мов


Освіта: вища, Національний педагогічний університет ім. М. П. Драгоманова

Освіта: вища, Київський міський педагогічний університет ім. Б. Грінченка

Освіта: вища
Категорія: спеціаліст
Кредо: "Правильно навчає той, хто навчає цікаво"

Освіта: вища
Категорія: І кваліфікаційна категорія
Кредо: "Робити все так, щоб потім не жалкувати за втраченим"

Освіта: вища, Житомирський державний інститут ім. І. Франка.
Категорія: спеціаліст І категорії.
Працює над проблемою - "Використання пісень як засіб стимуляції комунікативної компетенції учнів початкової школи. ”
Кредо: "Гарний лише той учитель, у якому ще не вмер учень."

Освіта: вища, Київський університет ім. Б. Грінченка
Категорія: ІІ кваліфікаційна категорія
Працює над проблемою - "Мотивація пізнавальної діяльності на уроках англійської мови на початковому етапі вивчення"
Кредо: "Учень - не глек, який треба наповнити, а факел, який треба запалити"

Освіта: вища, Київський міський педагогічний університет ім. Б. Грінченка
Категорія: І кваліфікаційна категорія
Працює над проблемою - "Комунікативний підхід до вивчення англ.мови"
Кредо: "Хто не йде вперед, іде назад; стану нерухомості не існує."

Освіта: вища, Мелітопольський державний педагогічний університет ім. Б.Хмельницького
Категорія: вища кваліфікаційна категорія

Освіта: вища, Київський міський педагогічний університет ім. Б. Грінченка
Категорія: вища кваліфікаційна категорія
Працює над проблемою - "Комунікативний підхід до вивчення англ.мови"
Кредо: "Хто не йде вперед, іде назад; стану нерухомості не існує."

Освіта: вища, Прикарпатський педагогічний університет ім.В.Стефаника
Категорія: спеціаліст ІІ категорії
Працює над проблемою - "Розвиток діалогічного та монологічного мовлення на середньому етапі вивчення німецької мови."
Кредо: "Учень-це не посудина,яку потрібно заповнити,а факел,який необхідно запалити."

Освіта: вища, Київський міський педагогічний університет ім. Б. Грінченка
Категорія: І кваліфікаційна категорія
Працює над проблемою - "Комунікативний підхід до вивчення англ.мови"
Кредо: "Хто не йде вперед, іде назад; стану нерухомості не існує."
[/vc_column_text]


Освіта: вища, Національний педагогічний університет ім. М. П. Драгоманова

Освіта: вища, Київський міський педагогічний університет ім. Б. Грінченка

Освіта: вища
Категорія: спеціаліст
Кредо: "Правильно навчає той, хто навчає цікаво"

Освіта: вища
Категорія: І кваліфікаційна категорія
Кредо: "Робити все так, щоб потім не жалкувати за втраченим"

Освіта: вища, Житомирський державний інститут ім. І. Франка.
Категорія: спеціаліст І категорії.
Працює над проблемою - "Використання пісень як засіб стимуляції комунікативної компетенції учнів початкової школи. ”
Кредо: "Гарний лише той учитель, у якому ще не вмер учень."

Освіта: вища, Київський університет ім. Б. Грінченка
Категорія: ІІ кваліфікаційна категорія
Працює над проблемою - "Мотивація пізнавальної діяльності на уроках англійської мови на початковому етапі вивчення"
Кредо: "Учень - не глек, який треба наповнити, а факел, який треба запалити"

Освіта: вища, Київський міський педагогічний університет ім. Б. Грінченка
Категорія: І кваліфікаційна категорія
Працює над проблемою - "Комунікативний підхід до вивчення англ.мови"
Кредо: "Хто не йде вперед, іде назад; стану нерухомості не існує."

Освіта: вища, Мелітопольський державний педагогічний університет ім. Б.Хмельницького
Категорія: вища кваліфікаційна категорія

Освіта: вища, Київський міський педагогічний університет ім. Б. Грінченка
Категорія: вища кваліфікаційна категорія
Працює над проблемою - "Комунікативний підхід до вивчення англ.мови"
Кредо: "Хто не йде вперед, іде назад; стану нерухомості не існує."

Освіта: вища, Прикарпатський педагогічний університет ім.В.Стефаника
Категорія: спеціаліст ІІ категорії
Працює над проблемою - "Розвиток діалогічного та монологічного мовлення на середньому етапі вивчення німецької мови."
Кредо: "Учень-це не посудина,яку потрібно заповнити,а факел,який необхідно запалити."

Освіта: вища, Київський міський педагогічний університет ім. Б. Грінченка
Категорія: І кваліфікаційна категорія
Працює над проблемою - "Комунікативний підхід до вивчення англ.мови"
Кредо: "Хто не йде вперед, іде назад; стану нерухомості не існує."