Уфімцева Світлана Василівна

директор НВК “Домінанта”

Освіта: вища, Київський державний університет ім. Т.Г.Шевченка, кандидат педагогічних наук
Кваліфікація: "Викладач, економіко-географ"
Категорія: вища кваліфікаційна категорія

Звання:

  • Заслужений працівник освіти України;
  • Відмінник освіти України;
  • Відмінник столичної освіти.

Відзанки:

  • орден княгині Ольги ІІІ ступеня

Професійне кредо: "Виховуючи виховуватись; навчаючи вчитись".

Електронна скринька: nvkdominanta@ukr.net

Заступники директора

Ященко_Т_І
Ященко Тетяна Іванівна

заступник директора з навчально-виховної роботи

Освіта: вища, Національний педагогічний університет ім. М.П. Драгоманова
Спеціальність: "Українська мова та література, світова література"
Категорія: вища кваліфікаційна категорія

Працює над проблемою - "Формування творчої особистості школяра в процесі навчання

Звання:

  • Відмінник освіти Україн;
  • Заслужений працівник освіти України;
  • учитель методист

 

Електронна скринька: nvkdominata@ukr.net

ostro
Острожинська Лариса Сергіївна

заступник директора з навчально-виховної роботи

Освіта: вища, Київський міський педагогічний університет ім. Б. Грінченка
Кваліфікація: "Початкове навчання"
Категорія: вища кваліфікаційна категорія

Працює над проблемою - "Використання інтерактивних технологій в методичній роботі."

Звання:

  • Заслужений працівник освіти України

Кредо: "Понад усе люди бояться відповідальності. Але саме вона допомагає рости"

Коваленко Наталія Іванівна

заступник директора з навчально-виховної роботи

Освіта: вища, Національний педагогічний університет ім. М.П.Драгоманова
Спеціальність: "Українська мова та література, світова література"
Категорія: вища кваліфікаційна категорія

Звання:

  • Відмінник столичної освіт;
  • учитель-методист

 

Банак Роман Данилович

заступник директора з навчально-виховної роботи

Освіта: вища, Національний педагогічний університет імені М.П. Драгоманова за спеціальністю: "Фізика, інформатика та астрономія", Національний авіаційний університет за спеціальністю: "Безпека інформаційних і комунікаційних систем" - науковий співробітник (інформаційна безпека), організація інформаційної безпеки"

Кваліфікація: "Міжнародний Керівник Категорії Б у галузі Освіти та Науки, відповідно до класифікації ЮНЕСКО" та "Міжнародний Вчитель/Викладач"

Категорія: І кваліфікаційна категорія

Звання: старший учитель

Публікації в області дослідження:

ОСОБЛИВОСТІ НАВЧАННЯ ФІЗИКИ В ЗАКЛАДАХ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ ІІ СТУПЕНЯ

КОНЦЕПЦІЯ ЗАСТОСУВАННЯ ЕЛЕКТРОННОГО НАВЧАННЯ У ФІЗИЦІ

НАВЧАЛЬНО-ІНФОРМАЦІЙНЕ СЕРЕДОВИЩЕ «ВІРТУАЛЬНИЙ КАБІНЕТ ФІЗИКИ», ЯК РЕЗУЛЬТАТ ЦИФРОВОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ВЧИТЕЛЯ

ЛАБОРАТОРНА РОБОТА: «ДОСЛІДЖЕННЯ КОМПЛЕКСНИХ ХАРАКТЕРИСТИК МЕХАНІЧНИХ ВЛАСТИВОСТЕЙ ПОЛІМЕРНИХ НАНОКОМПОЗИТІВ»

ВІРТУАЛІЗАЦІЯ НАВЧАННЯ З ФІЗИКИ

Сенченко БМ
Сенченко Богдана Миколаївна

заступник директора з навчально-виховної роботи

Освіта: вища, Київський міський педагогічний університет ім. Б. Грінченка
Категорія: вища кваліфікаційна категорія
Працює над проблемою - "Комунікативний підхід до вивчення англ.мови"
Кредо: "Хто не йде вперед, іде назад; стану нерухомості не існує."

Балджи Олена Олександрівна

заступник директора з навчально-виховної роботи

Освіта: вища, Національний педагогічний університет імені Михайла Петровича Драгоманова

Спеціальність: балетмейстер – викладач народно – сценічного танцю; учитель хореографії та художньої культури.
Категорія: вища кваліфікаційна категорія
Звання:

  • Відмінник столичної освіти;
  • учитель-методист

Кредо: «Кожній дитині – світло знань, кожній дитині – світло любові, віру в сили свої без вагань, як запоруку щасливої долі»

Тетьора
Тетьора Надія Василівна

заступник директора з навчально-виховної роботи

Освіта: вища, Національний педагогічний університет ім. М.П. Драгоманова
Спеціальність: Математика та фізика
Категорія: вища кваліфікаційна категорія
Звання: старший вчитель
Працює над проблемою - "Використання інтерактивних технологій в навчально-виховному процесі."
Педагогічне кредо: "Розповісти так, щоб зацікавити, пояснити так, щоб складне стало зрозумілим, створити проблемну ситуацію, щоб розбудити думку, застосувати інноваційні технології, щоб розвивати творчі здібності учня, перевірити знання і уміння, щоб виявити їх дійсний рівень, оцінити так, щоб окрилити"
Життєве кредо: "Вчити дітей так, щоб не соромно було заглянути їм в очі через декілька років"